Cali: de Película Film Nett


Cali: de Película, Denne filmen er en sterk og profesjonell. Forsøkene på å male detaljerte og komplekse karakterer gjør det interessant. Momentene med slank spenning og handling er veldig gode skjønt, og den eneste ulempen var at det fikk meg til å ønske mer av det samme og som hadde fokusert på å holde det stramt og på samme måte som den overlegne originalen hadde.

Det er vanskelig å finne en feil i denne filmen. Den kameraarbeid er superb, kastet fantastisk og retning feilfri. Filmens lange lengde, litt over tre timer, er noe som hadde bekymret meg for meg. Likevel fantastisk cast og fredelig, men firmaet tempoet i filmen holdt min oppmerksomhet gradvis gjennom de tre timer rett til rørende kulminasjonen. Mange vil finne denne filmen for å være for lang, men jeg var glad for stilen, Kombinasjonen av enkelhet av hendelser og dybde av tegn og samtale.

Cali: de Película 1973 Filmer Gratis på Nett.


Jeg trodde det musikalske resultatet her var utmerket, og de spesielle effektene kan være ganske urealistisk til tider, men da andre ganger var fantastisk, og filmen inneholdt en rekke svingene som jeg likte.

Tegnene var perfekt i rollen, manuset var fantastisk, og naturen var enestående. Jeg kan ikke anbefale dette nok


  • År : 1973.
  • Budsjett :
  • Vote : 10
  • Video : 1080p-720p-1080i WEB-DL 1280×720-1920×1080-1440×1080 .
  • Filtype : M1V,RM,MPEG-1,MXF,flv,.mpeg.
  • Selskapet : Cine al ojo, Cinesistema
  • Oversettelse av Film : Norwegian, FR, DE, EN, HE, KI, OW, AB, PH, QK, VZ, YL, LO, QN.
  • Videoformat : 335 MB.
  • Språk : English - Norwegian
  • Film lengde : 1h 42 min.
  • Tags : Documentary gratuit
  • Visning : 5206
  • Last Ned : 1122
  • IMDB Rating : 7.8/10 (79298 votes).
  • Antall Stemmer: 1


  • Lydsporet var også stor og gikk perfekt med filmen. Jeg likte også hvordan noen tegn fortalt deler av filmen, dette hjalp virkelig i deler.

    Samtidig, Jeg erkjenner at alle andre har en annen oppfatning. Jeg ser egentlig ikke noen verdi i å prøve å bestemme en rangordre for hele tiden. Hver film bør bli verdsatt for hva den har å tilby, ikke mer, og ikke mindre.
      
    Denne filmen er helt fantastisk!

    Cali: de Película Streame Filmer på Nett


    Det er visse deler i filmen, som de begge skiller seg ut med andre skuespillere, men jeg kan ikke fortelle deg det som vil ødelegge filmen. De andre skuespillerne er gode også, men disse to er bare best.

    Kommentarer

    Populære innlegg