La messe dorée Full Movie


La messe dorée - Denne filmen inneholder flere historier, som, på grunn av overflod av sentrale tegn, blir avslørt så fullstendig som mulig. Hovedaksjonen er vridd rundt en artefakt, som alle bortfører fra hverandre. Imidlertid utvikle denne historien, skaperne av båndet har tid til å gi oss og en spektakulær flukt fra fengselet, og mange spektakulære interplanetære kamper, og historien om dannelsen av en virkelig sterkt vennskap mellom de fem hovedpersonene. Tomten utvikler seg svært raskt, og praktisk talt ikke sag, holde tilskuere fascinert til selve titlene. personlig, Jeg ville ha såpet den melodramatiske delen av filmen, reaksjonen av seerne til disse episodene var helt vanlig, så det er mer av min skadelighet og naturlige kynisme, og ikke noen feilberegninger av forfatterne.

Og dette er den sjeldne filmen som jeg ikke vil vurdere hverken fra et kritikkperspektiv som bryr seg om småbiter og søker etter inkonsekvenser i historien, men fra synspunkt av betrakteren som kan lett bli bestukket av en snakk vaskebjørn og en smilende treet. Det er derfor jeg anbefaler å se denne filmen bokstavelig talt til alle seere.

La messe dorée 1975 Film på Sett.


Musikk, selv om filmen etterlater deg helt likegyldig, da må musikken bare behage deg. Skaperne av båndet samlet kun krem, velge lyse, favoritt, men un-spilt spor. Jeg var veldig glad for å dele noen av denne fantastiske kultur med mine venner som, utenfor denne filmen, ville ikke noe for noe å høre på denne filmen tema sangen.


  • Video type : MOV,F4V,MPEG-1,3GPP2,f4a,.mp2.
  • År : 1975.
  • Budsjett :
  • Vote :
  • Kvalitet : 1080p-720p-1080i WEB-DL 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Selskapet : S.C.E.T.R. Films, Les Films de la Seine
  • Oversettelse : Norwegian, FR, DE, EN, SV, EP, UN, EM, EP, XK, JP, AF, FI, QB.
  • Videoformat : 513 MegaByte.
  • Språk : Norwegian - English
  • Varighet : 1h 56 min.
  • Genre : Drama stream
  • Oversikt : 8009
  • Last Ned : 4073
  • IMDB Rating : 8.8/10 (08640 votes).
  • Antall Stemmer:


  • Og dette er den sjeldne filmen som jeg ikke vil vurdere hverken fra et kritikkperspektiv som bryr seg om småbiter og søker etter inkonsekvenser i historien, men fra synspunkt av betrakteren som kan lett bli bestukket av en snakk vaskebjørn og en smilende treet. Det er derfor jeg anbefaler å se denne filmen bokstavelig talt til alle seere

    La messe dorée Online Streaming


    Filmen er fullpakket med kaotisk og kontinuerlig handling. Ingen sakte seksjoner midtfilm, ingen meningsløse biter av dialogen. Alt er så godt strikket i hvor merkelig at jeg begynner å vurdere hele enda større enn rett etter showet. Det er fascinerende å følge med på hvordan de ulike personas samarbeider tross for sine forskjeller, og de ledende aktørene trives i sine roller, gjør utrolig arbeid !. I tillegg, for en actionfilm, tomten har noen veldig berørende øyeblikk der jeg måtte kjempe for ikke å kaste noen mannlige tårer i teatret.

    Kommentarer

    Populære innlegg